Porota

Títo ľudia budú rozhodovať o tom, kto si odnesie titul Bloger roka 2014 v jednotlivých kategóriách:

ab-420x420Anton Brandys

CEO v spoločnosti Travel.Sk

Anton Brandys je aktívny v oblasti internetu už od začiatku svojej profesionálnej kariéry. Od roku 1996 sa podieľal na projektoch publikovania webových verzií viacerých slovenských periodík. V roku 2004 stál pri zrode internetovej cestovnej agentúry Travel.Sk, kde je zodpovedný predovšetkým za marketing a technologické zázemie. Zaujíma sa o prírodné vedy, špeciálnou záľubou je meteorológia, v rámci aktivít spoločnosti Travel.Sk vedie aj portál Pocasie.sk.


Zlatica Vargova_300pxZlatica Vargová

Brand Manager v spoločnosti Slovenské pramene a žriedla, a.s.

V rámci svojich 9-ročných skúseností v oblasti marketingu mala možnosť budovať meno a postavenie niekoľkým významným slovenským značkám. Denne sa hýbe medzi ľuďmi s kreatívnou dušou, medzi ktorých sa nepochybne radí aj sama. Dizajn produktov, lifestyle ako aj orientácia medzi aktuálnymi trendmi je súčasťou jej práce. V súčasnosti pracuje na značkách Zlatá studňa a Gemerka, ktoré prešli v poslednej dobe mnohými strategickými zmenami. Dostali príbeh a tvár. Blogerov vníma ako kľúčových hráčov v oblasti marketingu a určovania smerov.


J&T Banka 0002Jana Jarošová

PR manažérka a hovorkyňa J&T Banky

V rokoch 2002 až 2010 pôsobila ako novinárka vo viacerých slovenských médiách. Venovala sa v nich predovšetkým ekonomickým témam, na konte má nomináciu na Novinársku cenu. Neskôr, ako veľa iných jej kolegov, prešla na druhú stranu barikády, keď začala pomáhať v komunikácii iným. Od roku 2014 pôsobí v J&T Banke, kde má na starosti predovšetkým externú komunikáciu. Obľubuje prácu v kreatívnom prostredí a teší sa na všetky príspevky blogerov vo všetkých kategóriách, keďže v každej z nich si vie nájsť kúsok zo svojich záujmov.


korbelis detailMartin Korbelič

Executive Chef MEDUSA GROUP

Martin Korbelič, jeden z najznámejších slovenských šéfkuchárov a od 1.10.2013 Executive Chef MEDUSA GROUP, najväčšej slovenskej gastrospoločnosti, ktorá prevádzkuje vyše 30 gastroprevádzok v Bratislave a Banskej Bystrici, vo Viedni a v Prahe. Bohaté skúsenosti zbieral doma aj na zahraničných stážach. Ako šéfkuchár pôsobil v minulosti v bratislavskom hoteli Apollo, rozbiehal Ufo, pokračoval v Camouflage, od roku 2007 aj ako jej  šéfkuchár. V roku 2010 sa stal víťazom slovenského kola najprestížnejšej kuchárskej súťaže na svete Bocuse d`Or. V roku 2013 získal titul Šéfkuchár roka. Pôsobil aj ako porotca kuchárskej show svetového formátu MasterChef, kde súťažiacim rozdával svoje kulinárske skúsenosti.


Pytlickova_2Alena Pytlíčková

Riaditeľka pre PR a reklamu ČR a SR,  AVON Cosmetics

Alena vyštudovala podnikový management v  Prahe. Vo svojom profesijnom živote zastávala marketingové pozície spoločnosti Tiscali, kde zažila prechod od malej českej spoločnosti cez holandskú spoločnosť World Online až k talianskej Tiscali a v spoločnosti Perfect System, ktorá poskytuje riešenie predaja vstupeniek Colosseum. Jej dráha v AVONe sa začala v roku 2003 a kariéra sa rozvíjala na pozícii špecialistky podpory predaja. V roku 2008 sa Alena stala riaditeľkou reklamy a PR pre Českú republiku a Slovensko, ktorou je dodnes.


mdrobnyMartin Drobný

CEO v spoločnosti Digital Visions

Porotcom je aj Martin Drobný, ktorý pracuje v médiách už viac ako 20 rokov. V roku 1993 založil počítačový magazín PC REVUE, ktorého bol 12 rokov šéfredaktorom. V súčasnosti má na starosti aj IT magazín INFOWARE a portál ITnews.sk. Je predsedom komisie udeľujúcej ocenenia IT Osobnosť, Firma, Projekt a Produkt roka. Za svoju profesionálnu kariéru publikoval viac ako 250 blogových príspevkov. Zaujíma sa o moderné technológie, dobre spravovanú spoločnosť a harmonický život.


-9Lucia Lucid Sládečková

Make-up artistka

Vyštudovala Fakultu Politológie a Medzinárodných vzťahov, istý čas pôsobila v medicínskom prostredí. Momentá!ne pôsobí ako professional muah. Premenila svoje hobby na podnikanie. Úspešne spolupracuje na projektoch z dielne slovenských televízií, momentálne ju môžete vidieť na obrazovkách TV JOJ v relácii Nákupné maniačky, spolupracuje s rôznymi fotografmi, režisérmi, návrhármi a víkendy trávi s nevestami. Je tvárou rôznych značiek, k čomu jej dopomohlo tetovanie – venuje sa obdobiu retro, vintage, pin-up, ktoré nadobudli záujem už aj na Slovensku. Jej snom je pôsobiť celosvetovo.“V podstate som samouk, dodávať istotu a sebavedomie ženám ma napĺňa.“ Najmilšie ocenenie je nedávny článok s nadpisom KRÁĽOVNÁ ŠMINIEK.


piskunovaAlexandra Piskunová

Hovorkyňa spoločnosti Orange

Alexandra absolvovala Ekonomickú univerzitu v Bratislave, odbor zahraničný obchod. Celý svoj profesijný život sa venuje komunikácii a PR. Svoje skúsenosti získavala najskôr v PR agentúre, následne v Slovak Telekome. V spoločnosti Orange Slovensko pracuje viac než 7 rokov. Okrem hovorcovstva zastrešuje komunikáciu mobilných hlasových a dátových služieb, ako aj korporátnych tém.


IMG_35654880783830_stvorecMichal Bartek

Vedúci marketingového oddelenia STAR production

Vo vydavateľstve STAR production má na starosti marketingovú podporu šestice printov, internetového portálu a podujatí ako sú Bratislavské módne dni, Slovenka roka, Zlatý koncert a ďalšie. Keďže v internetovom prostredí strávil niekoľko rokov, blogerov vníma nielen ako neoddeliteľnú súčasť marketingového sveta, ale i mediálneho. Medzi jeho záľuby patrí najmä jeho práca, pretože zastáva názor – ak niečo nerobíte s láskou – radšej to ani nerobte.


JHJana Hrušovská

Marketing & PR Central Europe, Lindex

V oblasti módy a mktg pôsobí od roku 2008, má dlhoročné skúsenosti s online a situáciou v rámci blogerov na českom, slovenskom a poľskom trhu.

 


cv_foto_torstenTorsten Ondrejovič

Creative director reklamnej agentúry Roland Torsten Advertising

Absolvent Vysokej školy múzických umení v Bratislave, odbor réžia a dramaturgia. Pôsobil ako divadelný a televízny režisér. V oblasti reklamy a marketingu pôsobí už 15 rokov. Je spolumajiteľom reklamnej agentúry ROLAND TORSTEN Advertising, ktorú aj zakladal. Je spoluautorom konceptu BILLA21 redizajnu supermarketov Billa v strednej a východnej Európe, autorom reklamných kampaní pre spoločnosti BILLA, Alizé, Seat, Amnesty International či Swan. Zaujíma sa o moderné informačné technológie, rekreačný beh, históriu, divadlo a cestovanie.


Linkedin fotoZuzana Lacová

Partner PR a marketingovej agentúry MEDIA IN

Zuzana Lacová aktívne pôsobí v oblasti marketingu a PR už vyše 13 rokov. Obľúbeným mottom je „Pre aktívneho človeka nie je žiadny deň dlhým“.  V agentúre sa aktívne angažuje a navrhuje komunikačné stratégie s celonárodným významom i CSR projekty, za ktoré získala ocenenie Dar roka. Zaujíma sa o cestovanie, gastronómiu, rada maľuje a je milovníčkou zvierat. Dlhodobé pobyty v zahraničí, predovšetkým vo Francúzsku, ju veľmi poznačili. Má rada všetko čo je frankofónne a blízke k „savoir faire“.